پرسش و پاسخ ویزاهای آمریکا در لایو اینستاگرام

با سلام و احترام خدمت شما کاربران و بازدید کنندگان سایت ویزا سفیر . امروز میخواهیم در رابطه با مسائل مهاجرتی مربوط به آمریکا و کانادا با شما عزیزان که از ما سوالاتی را پرسیده اید صحبتی داشته باشیم و در رابطه با شرایط مهاجرت به آمریکا و همچنین ویرای تحصیلی آمریکا و توریستی و سرمایه گذاری و موارد مربوط به ویزای لاتاری برای شما صحبت کنیم .
علاوه بر این موارد در رابطه با زندگی در آمریکا و همچنین در مورد بازار کار و مشاغل آمریکا از ما سوالاتی شده که در این ویدیو در رابطه با آنها با شما سخن خواهیم گفت .
توجه داشته باشید که این ویدیو پاسخی به سوالات کابران ما در پیج اینستاگرام ما است از ما پرسیده اند و به پرتکرار ترین آنها را پاسخ داده ایم.

حتما این ویدیو را تماشا کنید زیرا بسیاری از سوالات که اکثر افراد با آن مواجه هستند را پاسخ داده ایم. و در مورد آمار ویزا های و نکات خاصی در رابطه با آن توضیحاتی را خواهیم داد که شاید تا کنون هیچ وب سایت و یا پیجی به آن نپرداخته است .
در رابطه با ورود به خاک آمریکا و همچنین مرزبانی آمریکا و مسائل مربوط به سفارت و … نیز در این ویدیو صحبت شده است.

یکی از سوالات مهم که بسیار از ما پرسیده شده است این بوده که پس از ورود به آمریکا با ویرای تحصیلی و پس از پایان تحصیل میتوان در آمریکا ماندگار شد یا خیر ؟ و همچنین در زمان تحصیل میتوان کار کرد؟

در این ویدیو در رابطه با هزینه های زندگی در آمریکا و همچنن اجاره خانه و یا هزینه های دانشگاه نیز سخن میگوییم و نیز میزان حقوق نیز صحبت میکنیم

پیشنهاد میدهیم حتما این ویدیو را با دقت مشاهده کنید. در صورتی که هنوز هم سوالی در دهن شما وجود دارد که در این ویدیو پاسخ داده نشده در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید ، ما پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

این ویدئو در تاریخ 16 آذر 1398 ضبط شده است.


دیدگاه ها

ایمیل و شماره شما منتشر نخواهد شد