امنیت در آمریکا

امنیت در آمریکا، یکی از مسایلی است که برای مهاجرین اهمیت ویژه ای دارد. اگر به دنبال کشوری آرام، با کمترین میزان آمار و جنایت هستید؛ آمریکا برای شما مناسب نیست. البته این کشور به خاطر پهناور بودن و داشتن شهرهای زیاد، طبیعی است که دارای آمار جرم و جنایت بیشتری نسبت به کشورهای دیگر باشد. البته بیشترین جرم و جنایت در شهرهای بزرگ و محله های خاص اتفاق می افتد. شاید یکی از مسایل مهمی که باعث کاهش امنیت در آمریکا شده، قانونی بودن استفاده از اسلحه برای تمام افراد است. در این مقاله قصد داریم به امنیت در آمریکا بپردازیم.

امنیت و آمار جرم و جنایت در آمریکا

بیشترین آمار جرم و جنایت در آمریکا شامل سرقت مسلحانه، حمله به منازل مسکونی با اسلحه است . با اینکه این آمار نسبت به کشورهای اروپایی بسیار زیاد است ولی همچنان یکی از کشور محبوب برای مهاجرین محسوب می شود. طبق آمار گرفته شده در سال ۲۰۱۹ آمریکا از نظر میزان جرم و جنایت در رتبه ۱۲۸ جهانی قرار دارد ولی این آمار نسبت اوایل دهه ۱۹۹۰ به صورت چشمگیری کاهش یافته است. همانطور که می دانید آمریکا یک کشور پیشرفته است و موقعیت های تحصیلی و شغلی بسیاری دارد که آن را از سایر کشورها متمایز کرده است. البته مسأله آمار و جنایت و امنیت در آمریکا یک مسأله مهم است و نمی توان ساده از آن گذشت. به خاطر داشته باشید که این آمار مربوط به برخی از شهرهای بزرگ ایالت متحده آمریکا است و شما می توانید در یکی از شهرهای کوچک و آرام زندگی جدید خود را شروع کنید. اگر قصد دارید یکی از دانشگاه های آمریکا را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید ولی نگران مسأله امنیت در آمریکا هستید؛ در ادامه بیشتر به بحث امنیت دانشگاه ها در آمریکا می پردازیم.

امنیت در آمریکا

امنیت در آمریکا

امنیت دانشگاه ها در آمریکا

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر آمریکا را دارید، مطمئنا مسأله امنیت در آمریکا برایتان بسیار اهمیت دارد. ولی از آنجاکه بیشترین آمار جرم و جنایت در شهرهای بزرگ اتفاق می افتد،؛ هیچ جای نگرانی نیست و شما می توانید دانشگاه هایی را انتخاب کنید که در شهرهای کوچکتر باشند. البته تمام دانشگاه های ایالت متحده آمریکا از امنیت بالایی برخودار هستند و شما می توانید با خیال راحت به تحصیل مشغول شوید. اگر به دنبال خانه برای اجاره می گردید؛ پیشنهاد می کنیم در کنار کمپس دانشگاه خانه اجاره کنید؛ زیرا این مکان ها از امنیت بالایی برخودار هستند. به خاطر داشته باشید که در ساعت های مشخصی از تردد در محله های خاص پرهیز کنید و اگر مجبور شدید از این محله ها عبور کنید؛ حتما از وسیله نقلیه خود استفاده کرده و به هیچ عنوان توقف نکنید. طبق تحقیقات انجام شده تا به امروز هیچ دانشجویی به خاطر عدم امنیت در برخی از شهرهای آمریکا به مشکل بر نخورده است. اگر قصد مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را دارید؛ می توانید به موسسه های مهاجرت مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی از میزان امنیت در شهر های آمریکا بدست بیاورید. مشاوران موسسه های مهاجرتی بهترین و امن ترین شهرها را برای تحصیل و زندگی به شما معرفی می کنند. با اینکه آمار بالای جرم و جنایت در برخی از شهرهای بزرگ آمریکا جز معایب این کشور به شمارمی رود ولی سالانه افراد زیادی به آمریکا مهاجرت می کنند . پیشنهاد می کنیم قبل از مهاجرت تمام مزایا و معایب کشور آمریکا را بررسی کرده و بهترین تصمیم را برای شروع یک زندگی جدید بگیرید.

شما میتوانید سوالات خود را در رابطه با امنیت در آمریکا در بخش نظرات این نوشته درج کنید و همکاران ما در مجموعه شرکت مهاجرتی ویزا سفیر همواره پاسخگوی شما عزیزان هستند .


دیدگاه ها

ایمیل و شماره شما منتشر نخواهد شد